Նոր Լուր
region Հայաստան more
hamburger
Kizaket.am

Ավագ դպրոցը լրջագույն ռեֆորմների կարիք ունի, ինտերշիփի գաղափարն էլ լավն էր. կրթության փորձագետը՝ Արման Թաթոյանի դիտարկումների մասին aravot.am aravot.am

time
Ավագ դպրոցը լրջագույն ռեֆորմների կարիք ունի, ինտերշիփի գաղափարն էլ լավն էր. կրթության փորձագետը՝ Արման Թաթոյանի դիտարկումների մասին

«Հայաստանում համակարգն այնպիսին է, որ ստացվում է` ավագ դպրոցը սովորեցնում է չսիրել կրթությունը, չսովորել։ Մենք առաջարկում ենք փոխել տրամաբանությունն ամբողջությամբ. դպրոցն ավարտող աշակերտը պետք է լինի ինքնակայացած եւ ինքնակերտած։ Չսպասի՝ տեսնի ծնողը հնարավորություն ունի իր համար կրկնուսույց վարձելու, թե մնա բախտի քմահաճույքին։ Կրթական համակարգը պետք է դպրոցականին պատրաստի բուհական համակարգի համար»,-«Միասնության թեւեր» քաղաքական նախաձեռնության ղեկավար Արման Թաթոյանը ուսանողների հետ բաց դասախոսության ժամանակ նման կարծիք էր հայտնել:

Նա նաեւ նշել էր, որ պետությունը ըստ մասնագիտական ուղղությունների պատվերներ պիտի ունենա տրված՝ թեկուզ ֆինանսավորելով կոնկրետ բնագավառներ: Այս համատեքստում «Միասնության թեւեր» քաղաքական նախաձեռնության ղեկավարը կարեւորել էր ոչ միայն միջնակարգ, այլեւ միջին մասնագիտական կրթությունը: Արման Թաթոյանն ասաց, որ «Միասնության թեւերն» առաջարկում է ամբողջությամբ փոխել համալսարանական կրթությունը, բուհ ընդունվելուց առաջ երեխան պետք է կոնկրետ մասնագիտության գծով internship, պրակտիկա անցած լինի:

Արման Թաթոյանի դիտարկումների վերաբերյալ Aravot.am-ը զրուցել է կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանի հետ: «Հիմնականում բարձրացված էր ավագ դպրոցի խնդիրը, ինչը կարծում եմ՝ արդարացված է, որովհետեւ մենք այսօր դպրոցի վերջին 3 դասարաններում լրջագույն խնդիրներ ունենք: Իրականում այդ 3 տարիներից 1,5-ը շատ աշակերտներ ուղղակի ժամանակ եւ ռեսուրսներ են վատնում, կամ ինչպես նշում է Արման Թաթոյանը, մեկ-երկու առարկա են պարապում ու մնացածով հետաքրքրված չեն: Ավագ դպրոցը լրջագույն ռեֆորմների կարիք ունի: Շատ լավն էր նաեւ ինտերշիփի,գաղափարը, ինչը վաղուց կիրառվում է աշխարհի մի շարք երկրներում: Աշակերտը մինչեւ բուհ հասնելն իր ոլորտին վերաբերող պրակտիկաներ, կամավորական աշխատանքներ պետք է ունենա, կա նաեւ այն տարբերակը, որ որոշ պարապմունքներ էլ համալսարանում է անում»,-ասաց կրթության փորձագետը:

«Մեզ մոտ դրա կիրառումը խնդիրներ կստեղծի գյուղական դպրոցների համար, ինչպե՞ս են երեխաները գյուղերից հասնելու: Օրինակ, Վայոց Ձորում ընդհանրապես բուհ չունենք, կամ Արարատի, Արմավիրի որոշ մասեր հեռու են Երեւանից: Մյուս կողմից կա լավ գաղափար, մենք պետք է վերանայենք ավագ դպրոցները, դարձնենք ավելի գործնական, դպրոց-բուհ համագործակցությունը ուժեղացնենք, լավ կլինի, որ ստեղծվեն ինչ-որ բաներ հեռավար իրականացնելու հնարավորություններ, որպեսզի այդ ամենը հասանելի լինի նաեւ գյուղական դպրոցների երեխաների համար»,-հավելեց կրթության փորձագետը:

Խոսելով միջին մասնագիտական կրթությունից, Սերոբ Խաչատրյանը հիշեցրեց, որ կիրառվում է դուալ կրթությունը, որի պարագայում քոլեջների ուսանողները զգալի ժամանակ անցկացնում են գործատուի մոտ, բայց, նրա ձեւակերպմամբ. «Այդ ամենը պետք է ավելի համակարգված արվի, որպեսզի արդյունք լինի: Նաեւ գործատուները պետք է համապատասխան հմտություններ ունենան, որպեսզի ուսանողները, աշակերտները իրենց համար բեռ չլինեն »:

Գոհար ՀԱԿՈԲՅԱՆ

Կարդալ սկզբնաղբյուրում

Test
Test
Test
Test
Test
Test
Test
Test
Test