2020 թվականից Հայաստանը գտնվում է Եվրամիության ավիացիոն «սև ցուցակում» կամ ԵՄ թռիչքային անվտանգության ցուցակում՝ Ավիացիոն անվտանգության եվրոպական գործակալության իրականացրած ստուգումների արդյունքում։
Դեռ այն ժամանակ Քաղավիացիայի կոմիտեի նախագահ Տաթևիկ Ռևազյանը նշել էր, որ Հայաստանից պետք է առնվազն 2,5 տարի պահանջվի՝ «սև ցուցակից» դուրս գալու համար։
«Սև ցուցակում» հայտնվելուց 5 տարի անց երկիրը շարունակում է մնալ նույն կարգավիճակում։
«Փաստերի ստուգման հարթակն» ուսումնասիրել է վերջին 5 տարիներին իրականացված հիմնական քայլերը, հանրային խոստումներն ու ապագայի ակնկալիքները։
Եվրոպական հանձնաժողովի կողմից 2020 թվականին Հայաստան կատարած գնահատողական այցի ընթացքում արձանագրվել է 41 թերություն, որոնք հիմնականում վերաբերել են հետևյալ ուղղություններին․
FIP.am-ի հարցմանը Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունից պատասխանել են․ «Աուդիտի արդյունքները քննարկվելու են նոյեմբերին՝ Եվրոպական հանձնաժողովի թռիչքային անվտանգության կոմիտեում, և սև ցուցակից դուրս գալու հարցը կկայացվի միայն այդ քննարկումից հետո»։
FIP.am-ը նաև հետաքրքրվել է՝ արդյո՞ք արվել է վերլուծություն, թե 2020 թվականից ի վեր «սև ցուցակում» լինելու պատճառով հնարավոր որքան շահույթից են զրկվել Հայաստանն ու հայաստանյան ավիաընկերությունները։ Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության պատասխանը կարճ է․ «Նման վերլուծություններ չեն իրականացվել»։
Այսպիսով, «սև ցուցակում» հայտնվելուց 5 տարի անց Հայաստանը շարունակում է մնալ նույն կարգավիճակում։ Այդուհանդերձ, իրավասու պետական կառույցները չեն վերլուծել՝ որքան ֆինանսատնտեսական կորուստներ է ունեցել երկիրը այս «պատժի» հետևանքով։
Գայանե Մարկոսյան
Test
Test
Test
Test
Test
Test
Test
Test
Test