Մեղրիով անցնող արեւելք-արեւմուտք ճանապարհի վրա իր գերիշխանության ամրագրումն ապահովելուն զուգահեռ, Հայաստանը պետք է անմիջապես մշակի և ի գործ դնի իր դիմադրողունակությունն ապահովող համալիր ծրագիր:
Այս ծրագիրը առաջարկում է գոյատեւման դոկտրին, որը կառուցված է հինգ ինտեգրված սյուների վրա.
1.Ասիմետրիկ անվտանգություն և պաշտպանություն ՝ ներխուժումը դարձնելով չափազանց թանկ։
2.Բազմակողմանի դիվանագիտություն ՝ Հայաստանը դարձնելով պահանջված և նույնիսկ անփոխարինելի բազմաթիվ տերությունների համար։
3.Դիմացկուն տնտեսություն և ենթակառուցվածք ՝ ազգային ինքնիշխանության և պատերազմի կայունության ապահովում։
4.Հասարակության և պետական համակարգի առողջացում:
5.Հայրենիքի և սփյուռքի միավորում անվտանգության մեկ էկոհամակարգի մեջ։
Ծրագրի որոշ հատվածների մշակմանն օժանդակել է արհեստական բանականությունը:
1.Անվտանգություն և պաշտպանություն
Հայաստանը չի կարող գոյատեւել որպես ավանդական պետություն, որը սիմետրիկորեն մրցակցում է իր թշնամիների հետ։ Այն կարող է գոյատեւել միայն որպես ամրապնդված միկրոտերություն ՝ զինված ասիմետրիկ գործիքներով, պահպանվող իր սփյուռքի կողմից և պաշտպանված բազմաբեւեռ դաշինքներով։
Այստեղ ներկայացված ճանապարհային քարտեզը հնարավորություն է տալիս ուղի գտնել ներկայի խիստ խոցելիությունից դեպի երկարաժամկետ զսպում և ինքնիշխանություն։
2.Դիվանագիտություն և արտաքին հարաբերություններ
Ուժեղ բազմակողմանի դաշինքները և պահանջված լինելու հանգամանքը զգալիորեն մեծացնում են ինքնիշխան միկրոտերություն դառնալու հավանականությունը։
III. Դիմադրողունակ տնտեսություն և ենթակառուցվածքներ
Հասարակության հասցեագրված վերոնշյալ կետերից որոշները բարոյախոսական խրատների տպավորություն կարող են թողնել: Բայց դրանք առողջ, համերաշխ և ուժեղ հասարակության և պետության ապահովման անհրաժեշտ պայմաններ են: Հասարակության անդամների կողմից դրանց որդեգրումը մեծապես պայմանավորված է նույն այդ համոզումների և արժեքների՝ իշխանավորների և կառավարման համակարգի միջին օղակի կողմից որդեգրմամբ և կիրառմամբ:
Բացի այդ.
(STEAM՝ science, technology, engeneering, arts-humanities, mathematics.
STEAM-ը կրթության մեջ ուսուցման փիլիսոփայություն է, ուսուցանելու գիտություն, տեխնոլոգիա, ճարտարագիտություն և մաթեմատիկա, ինչպես նաեւ արվեստ և հումանիտար գիտություններ՝ որպես փոխկապակցված առարկաներ և գործնական նախագծեր՝ նպատակ ունենալով աշակերտներին պատրաստել դառնալու նոր սերնդի նորարարներ և քննական մտածողներ:)
Երկարաժամկետ դիմակայունությունը պահանջում է շարունակական մոնիթորինգ, արագ արձագանքման կարողություն և ճկուն ռազմավարության իրականացում ։
VII. Որոշում կայացնողների համար նախատեսված ուսումնական ծրագիր
Ռազմավարական դիմադրողականություն Հայաստանի հաջորդ սերնդի առաջնորդների համար։
(Ծրագիրը պետք է մշակվի, զարգացվի և հղկվի Հայաստանի, Սփյուռքի և անհրաժեշտության պարագայում արտասահմանի հմուտ մասնագետների կողմից)
Նպատակ. Հայաստանի որոշում կայացնողներին զինել անհրաժեշտ գիտելիքներով, հմտություններով և ռազմավարական մտածելակերպով:
Ծրագիր
Ուսումնական արդյունքներ
Ավարտելուց հետո մասնակիցները կկարողանան.
Ծրագրի արդյունքներ
Ծրագրի ավարտին.
Ընդհանուր եզրակացություն
Հայաստանի գոյատեւման ճանապարհը նեղ է, բայց իրական։ Այն առաջին հերթին կախված է Սյունիքի ոչ-գերիշխան միջանցքի բացառումից: Առաջիկա հնգամյակը և տասնամյակը վճռորոշ են: Եթե Հայաստանը կանխի միջանցքի ստեղծումը և ամրապնդի իր ինքնիշխանությունը ասիմետրիկ գործիքների, բազմակողմանի դաշինքների և պետության ու ազգի բոլոր հնարավորությունների խելամիտ կենտրոնացման միջոցով, ապա այն կարող է գոյաբանական ճգնաժամից անցնել ինքնիշխան միկրոտերության կարգավիճակի։
Անմիջապես չգործելու դեպքում սպառնում է պետության, և իր հայրենիքում հայ ազգի հարատեւ գոյության կորստի անդառնալի վտանգը:
Ալեք Ենիգոմշյան
Test
Test
Test
Test
Test
Test
Test
Test
Test